today

2009-04-17 @ 12:00:04
Kategori Bilder  //  Kommentarer (3)
KOm ju på att pappa har alla norgebilder på sin bärbara. så jag hade inte så många bilder kvar på min kamera :P
men men.
VI hade det bra iallafall. En vecka är för lite. det går så jävla fort. känns som vi nyss åkte dit. och tågresan på 27 timmar gick okcås jävligt fort tro det eller ej :P fast det är bara tur
Vi isfiskade, solade, frös, shoppade, eldade, gtrillade korv och massa annat. vi hade regn, snö sol och vind. allting förutom orkan haha :)



Kan bjuda på två bilder sålänge som jag hade på kameran =)
där är vi occh fiskar och fick en timmes sol. det var gutt!
fler bilder kommer.


det kommer även bilder på mina nya härliga pigmentösonskuggor :D
som mamma vann åt mig på tradera. haha

så, nog för nu.
stefan ska ha datorn

PUSSHEJ

KOMMENTARER
Postat av: Isabelle

hej.



såg tidigare att du erbjöd dig att göra bloggdesigner. Vore otroligt snällt om du ville hjälpa mig, göra en design åt mig. min är jättegammal och är trött på den. Vill inte ha något jätte avancerat bara några bilder i headern och så som jag vill ändra. Jag saknar totalt kunskap om hur man gör.. Vore jättegulligt av dig.



Hör av dig i såfall.



Mvh, Isabelle

2009-04-17 @ 17:51:13
URL: http://isabellestroms.blogg.se/
Postat av: Isabelle

okej! addat nu, har försökt fixa lite men att göra en header ligger totalt utanför mina kunskaper, haha..

2009-04-18 @ 12:30:40
URL: http://isabellestroms.blogg.se/
Postat av: linnea

åhh, va är de för snygg tröja du har på dej? :P haha

2009-04-27 @ 10:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback