Maggio + Lena+Orup

2009-08-03 @ 17:24:03
Kategori Festligheter  //  Kommentarer (1)
här kommer lite bilder från torsdags :)
Dom va duktiga och gav en bra show. vi var lätt de yngsta personerna där, haha .
jag hade kul trots att jag fick en hel drink över mig och va helt kladdig hela kvällen. en jävla 40+ kärring som skulle tränga sig fram. hmm :P





Sen innan vi skulle hem så gick vi till krögers (?) där linneas mamma väntade. med allan svensson :D
jag ba; men han känner jag ju igen. det  tog ett tag innan jag registrerade att han satt vid samma bord haha
full och galen var han, kan man säga :P




jaja tack iallafall för en rolig kväll Linnea :)



KOMMENTARER
Postat av: linnea

tack gumman<3 det var trevligt du!

2009-08-15 @ 21:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback