efter onsdag kommer torsdag

2009-12-10 @ 09:18:19
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (2)
fan missade precis bussen..
alla klockor går olika i detta hus. fick ställa in alla efter min mobil.
såg den köra förbi precis när jag kom ut.. :/
fick väcka min stackars älskling. tur att ag inte börjar föresn halv 11.


Fick reda på  Writing - nationella Eng i tisdag. och jag är GLAD :D Så glad man kan bli faktiskt. wohoooo
hade Listening i tisdag, och reading idag. sen på måndag är det nationella Matte. jag Dör!



nee
Nu får jag passa på att äta lite mer frukost. är fortfarande hungrig!

KOMMENTARER
Postat av: Emelie

hey,kan du hjälpa mig med en design till min blogg?

gör du gratis?

2009-12-12 @ 12:10:25
URL: http://emiiiiiiily.blogg.se/
Postat av: evelina

Hej, har du fått tillbaka photoshop än? :) skulle vara jättesnällt om du ville fixa min bild så som du sa att du skulle göra när du hade fått tillbaka photoshop :)

2009-12-12 @ 12:30:12
URL: http://ewebladfaaalt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback