freezing

2009-12-14 @ 13:46:48
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
det är Apkallt ute.
gick bara från skolan till bussen, sen från bussen hem. frös ihjäl.
det enda negativa med vinter !

har precis diskat, och slagit in lite julklappar. så det är gjort!
:)

hade nationella i matte idag. fick inget resultat men hon kunde säga med en gång att jag hade klarat mig iallafall. så jäkla gutt! är så glad :D trodde inte ja gskulle klara det först, det är skitsvårt.

väntar på att min älskling ska vakna :P
han får sova längre idag för han var tvungen att köra mig till skolan idag. började tidigare.


ska plugga engelska nu. sista provet imorn sen äre klart! guuuttt
ha det så finfint

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback