Så vare måndag igen .

2009-02-16 @ 14:01:34
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
Älskling och jag vaknade ovanligt tidigt igår, kl 7! Det var skönt att gå upp så tidigt upptäcke jag senare under dagen. vi hann göra så mkt, och man hade hela dagen framför sig :D
tänkte tvätta och så. men så såg det ut såhär:
översvämning, färbannade gamla avlopssrör. kan fortfarande inte spola i toaletten för då kommer det upp från brunnen.
måste ringa rörmokaren...

(och jag Vet att det ser förjävligt ut med golvet osv :P
men vi ska renovera i sommar eftersomvi måste öppna upp tak osv :P )




Iallafall..

vi tittade på lite film på morgonkvisten . The boy in the striped pyjamas.
Fyfan säger jag bara, hemskt :'(  lite plötsligt slut, trodde inte den skulle sluta på det viset men..
Se den!





På kvällen när älsk åkt till jobbet så blev det film för mig med.
Love Actually. den är så bra :)
och hon är så fruktansvärt söt, näst längst ner till höger. inte skylle jag tacka nej til att se ut så!






Så det var allt för tillfället. Ölskling vaknar snart så ska vi äta lite mat!

PUSSHEJ

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback