12 Jan

2009-01-12 @ 22:25:18
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
Hej
Köket är halv-färdigt :D ena sidan är klar
Hur snyggt som helst, är jättenöjd med valet.
Bilder får ni se senare !


BTW funderar på att skaffa lugg igen.. en rak lugg alltså. ska jag eller ska jag inte?
Vad tycker du??



2007 hade jag lugg.

idag ser jag ut såhär:



NÅ?





Tips på hemmagjord ansiktsmask


Honung :D
jätteskönt att ha på, dock lite kladdigt men det  tvättar man ju av sen. Bara smeta på i ansiktet.
Fungerar särskilt bra för problemhud med finnar och utslag, då den lugnar, men det funkar även lika
bra för torr hud, då den är fuktgivande. Huden blir mycket mjukare och lenare efteråt :)


Nåt annat som är bra är fotbad :D har det nästan varje kväll, det är så skönt för fötterna.
iofs så är mina fötter alltid iskalla kanske därför det är skönt :P
Brukar ha badsalt och lite babyolja i. fötterna blir mjuka och härliga då !






PUSSHEJ

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback