29 Jan

2009-01-29 @ 13:12:19
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (1)
jaha nu sitter man här igen... det finns inget att göra när älsklingen sover.
har duchat, diskat, plockat som vanligt, gosat med kissarna, ätit frukost, kollat på film. vad ska man göra resten av dagen?

och så börjar jag bli trött på det kalla och ruskiga vädret. det har t.om snöat lite idag. när ska det ta slut? man känner sig verkligen nedstämd på vintrarna, och glad på sommaren. me dont like.  Jag vill kunna vara utomhus utan att frysa
blä jag känner mig som ett slusk när jag går här inomhus med raggisar och stora tröjor på mig och inget smink och ser ut som fan i håret. Bläää på det. men det känns som att det inte är någon ide. är ju ändå bara inomhus och det är bara stefan och katterna som ser mig :P

jaa nog med det. inget man kan göra åt.  bara vänta och vänta på bättre tider !
Skriv gärna till mig, jag känner mig ensam här vid datorn :D




PUSSHEJ

KOMMENTARER
Postat av: Martina

svar: hej. Tyvärr så är det inte jag som gjort min design, så jag har ingen aning faktiskt. sorry :(

2009-01-29 @ 17:27:39
URL: http://baloooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback