Latitud 57 bilder :)

2009-07-06 @ 14:36:39
Kategori Festligheter  //  Kommentarer (0)
Här kommer lite bilder från latitud.. Tog inte många alls ser jag nu :P det blir inte så bra bilder när man måste zooma in så mkt.. men mne :P
Markus fagerwall, Heat, Lili&Susie, rongedal och Timbuktu. fast timbuktu fick jag ingen bild på alls för min kamera dog. aja :P ni överlever nog
Pissväder men jag hade skoj ändå!!




Idag är det också pissväder.. blir till att sitta inne, för ute kan man va.
Anticimex var nyss här också, kollade in fuktskadan på badrummet. men det var tydligen gammalt så det blir inte mer fukt nu iallafall så det är väl tur det.. :)

ha en bra regndag !

PUSSHEJ

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback