nytvättat hår och mjuka tofflor

2009-03-04 @ 19:16:07
Kategori Bilder  //  Kommentarer (1)
sitter här med mina fårskinnstofflor . de är hur varma  och sköna som helst. slår ALLA mina andra tofflor som jag har :P dessa är de enda som hjälper mot mina kalla fötter .

var istan idag med linnea som sagt. Myspys =) fika på Nilssons och massa prat
hittade nget särskilt det finns inga roliga affärer här i oskarshamn. lite tråkigt faktiskt.
HM , Gina tricot, glitter och bikbok skulle finnas här, då skulle de komma fler folk hit också det kan jag lova.




Mums, dagens macka med salami och brieost . Linnea tog nån bulle av nåt slag med nån fyylning i :P
kommer inte ihåg vad hon sa i kassan haha.


greys anatomy ikväll .me like ! TV-nörd, men sånt är livet
och älskling har kort vecka denna vecka så det blir långhelg :) wonderful


tack för mig, vet inte vad jag ska skriva för ngt mer


PUSSHEJ



KOMMENTARER
Postat av: linnea

de va mysigt gumman<3<3

2009-03-05 @ 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback