tjolahopp

2009-05-29 @ 12:48:34
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
hej hopp gummisnopp, vad vi har städat idag. skönt äre när allt är klart iallafall :D
Nu luktar dett gott här, rengöringsmedel, vädrat ur och såklart citron-doftolja. det luktar fräscht!
vi har skrubbat dammsugat, diskat, tvättat, dammat, plockat.
Är vi inte duktiga? :)


Har ont i mina fötter/hälar. får det när jag är uppe och går mycket. gå till doktorn kankse ?
lite jobbigt när man ska jobba i sommar i ett kök...
om jag nu ska jobba. Har fortfarande inte fått något schema. var tre veckor sedan jag var där och hon sa att hon skulle ringa när scemat var klart.. borde jag inte få det snart ?


Inget vidare väder idag heller. Eller jo det är soligt, men det blåser som fan så det går inte att sitta ute..
tykcer jag :D
hoppas det blir fint till helgen. Då blir det lite marknad i ohamn. Kolla på bl.a. Starpilots och Darin  :)

ne nu ska jag äta!
-- HUNGRIG



PUSSHEJ

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback