dream of tomorrow

2009-09-30 @ 14:35:15
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (1)
jaha vi har precis varit ute och huggt ved med den nya yxan.
köpte den idag. efter ca. 5 st vedkubbar så går yxan sönder.
sååå ja. bra kvalitet ? :P ne

Eldar för fullt här inne. varmt och skönt i höstvädret.  min lediga dag idag. skönt.
igår var jag så duktig att göra min engelska läxa så jag kan bara slappa idag!


blir mönsterås denna helg också. får se vad som hittas på då :)
mormor är ju på besök <3





-----------------------------------------------------------
De 5 första som blir medlem på Gratis-Fashion
får en länk i min blogg! ni måste logga in på sidan minst 1 gång.
Skriv en kommentar när du har blivit medlem via min länk och
glöm inte din bloggadress så jag vet vem jag ska länka till :)

KOMMENTARER
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Tack så mycket :D:D:D

2009-09-30 @ 15:05:29
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback