ledig onsdag

2009-09-23 @ 17:00:38
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
skönt med en ledig dag mitt i veckan..
rivit nästan allt i "garderoben" på övervåningen idag.  hallen nästa!
imon ska jag hålla tal för klassen i skolan, usch. på engelska dessutom. håll tummarna för mig :P
sen kommer mamma och hämtar mig i staden. ska åka till Ullared på fredag guttguttgutt.
fick pengar idag också, Lön från i somras. det trodde jag inte :P trodde jag redan hade fått allt
men det är ju bara bra när jag får mer pengar. det får gärna komma en lön till nästa månad , men det är osäkert haha

jaha nehe. har precis ätit god lax med citronpasta. mätt i magen nu.
har ockås skrivit färdigt ett arbete på engelska. duktig idag!

nu ska jag vara o-duktig och lägga mig i soffan eller nåt.
hehe

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback