December

2010-12-04 @ 11:57:17
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
Oj oj jag suger verkligen på att ha en blogg. haha jag skriver aldrig :D jag liksom glömmer bort.

men iallafall, december har det hunnit bli, och ca 1 meter snö utanför huset.
och har nästan julpyntat färdigt, bara julapelsiner och granen som ska upp :D myyyys..

jag har fått lite jobb på Balsar Beskow i Mönsterås (hos pappa) så jag tillbringar mina veckor hemma hos mamma o pappa. har jobbat min första vecka, och det känns bra! äntligen händer lite saker. och för att inte tala om pengar :D
det var längesen jag hade det :P

nu ska vi ut och sätta upp lite julbelysning. får hoppas det blir fint :D

PUSS

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback