stek

2010-07-07 @ 17:24:59
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
ooh vad jag steker. har blivit jättebrun nu. så brun har jag aldrig vart nångång.
inte ens när vi va i cypern, för då blev jag mest röd-brun :P nu är jag mer brun brun :D NICE

väntar på att stefan ska komma hem så vi kan göra mat. börjar bli hungrig nämligen.

och det går väl sådär med kissen :P hon är ganska rädd förtfarande, men hoppas att det kommer bli bättre.
vill att hon ska bli en mysig katt juu :)

och jag jobbar på och sliter om nätterna. en vecka kvar efter denna sen har jag 2v semester. GUTT!
ganska tungt jobb men jag börjar vänja mig. är helt slut när jag kommer hem :P har ont i både fötterna och ryggen.
måste börja träna min rygg, annars kan det gå illa . fyfy


ha en fortsatt solig dag  :)
PUSS

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback