vår lilla sötnos :/

2010-03-30 @ 21:29:42
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (1)
idag väckte stefan mig direkt när han kom hem, vid halv sju. och sa att vår katt dexter är skadad.
han har antagligen blivit biten av en räv i natt. över ansiktet. och han lyckades bita/slita så hårt att underkäken hade delat sig. och gjort ett jättedjupt hål i nosen. han behövde opereras. sätta ihop underkäken med nån tråd.
vår lilla sötnos ligger på djursjukhuset i Läckeby nu. läkaren rungde nyss och sa att allt hade gått bra. han får vara kvar under natten sen får vi se när vi kan hämta honom igen.
usch jag har en orolig känsla i magen. men hoppas att allting ordnar sig, med vår lilla bebis .


och som sagt. busy week. Puh
åker till dalarna på lördag morgon. stefan jobbar + jobba över , en katt är på sjukhuset, resor in till kalmar hit och dit, köpa skidbyxor till stefan gjorde vi idag, vi måste packa också.
och så ska jag till Norra skolan imon.  Börja min praktik lite smått.
wish me luck.

<3

KOMMENTARER
Postat av: Sarah ☆ Jamila

Ush synd om din katt.Tur han överlever i alla fall. Hoppas allt blir bra med din katt

2010-03-30 @ 22:00:49
URL: http://sarahjamila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback