Morning has broken

2010-11-06 @ 09:31:34
Kategori Festligheter  //  Kommentarer (0)
Mornings alla folkens.

hade en jätte-trevlig kväll igår på Åströms :) trodde det skulle vara mer folk än var det var men. kanske blir fler folk ikväll! fruuuuktansvärt ont i fötterna, som vanligt efter en danskväll haha. och ikväll blir det mer dans förhoppningsvis! :D wooho

vaknade tidigt idag, kom ju hem ganska sent. men jag kunde inte sova mer och då är det ingen mening med att ligga kvar och dra i sängen :P min baby ligger fortfarande och sover så jag sitter här i min ensamhet o äter lite frukost.

hmm vad ska man göra idag? funderar på om jag vill fixa gardinen till sovrummet, men kom på att jag inte har någon symaskin. julklappstips! :P

nehe nu ska jag fixa mig en kopp grönt te med tranbär - mums!
C ya!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback