worki worki

2010-11-08 @ 22:20:34
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
fick ett samtal idag på morgonen, precis när jag vaknade, om att jag skulle jobba
har skrivit upp mig på en vikarielista inom barnomsorgen. och detta var första gången någon irngde :)
skulle va i påskallavik på fritids. det var skoj, men fan va kallt.
och jag som inte tänkte på att man är ute mycket på fritids :P stod och frös som ett as!

fick jobb imon också 7.30 börjar jag. måste upp kl 5 för jag ska kunna åka buss in. undrar hur det ska gå. jag som har kunnat sova ut varje morgon nu på senaste tiden :P ska jobba till halv fem så jag kommer va helt död när jag väl kommer hem haha .


måste sova snart så jag kommer upp! ligger här i sängen och kollar på tv. Kvinnors hemliga liv. Bodybuilders handlar det om idag. FULT! :P kan inte säga annat. tror de flesta håller med mig om det.

Godnatt mina vänner!
PUSS

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback