Fabulous

2011-10-06 @ 14:25:59
Kategori Smink/Hår/Skönhet  //  Kommentarer (0)
har läst om ricinolja ett tag  nu på olika bloggar och även sökt runt lite.
det ska tydligen hjälpa håret att växa snabbare. ca 5cm i månaden.
Klart att jag måste testa, börjar tröttna på min mittemellan-längd.
man ska alltså ha i det i hårbotten + lite i topparna och låta sitta 20-30 minuter, sen tvätta ordentligt med schampoo som vanligt. blir ju ganska fett med oljan..
några gånger i veckan ska räcka. Har tagit en före-bild så får vi se m man ser nån skillnad ! :D
ska även funka på ögonfransarna. och alla som känner mig vet att jag knappt har några synliga fransar, även med mascara på :P så jag hoppas att det sker mirakel haha.

jag köpte denna på apokeket för 40 kr. det är inte så mkt i men oljan är ganska seg så det kanske räcker en månad. annars tror jag det går att beställa större flaskor från internet.










KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback