Last train home

2009-10-04 @ 18:29:13
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (1)
jaha då  var man hemma igen efter en helhelg i mönsterås.
har vart kul, som vanligt. får alltid med mig massa saker hemifrån :P hehe
denna gång vare kläder från mamma, lite marknadsfynd, mammas symaskin och dockskåpet som jag tänkt att renovera lite. :)  ett litet projekt.

söndag söndag. vad gör man på en söndag ?
slappar , tråkar. gör inget särskilt. brukar aldrig va n¨ågot på tv heller så.
har precis ätit mat så det blir väl film eller ngot ikväll.

ska börjar på en ny design till en tjej. får se om jag orkar ikväll eller så börjar jag imon med den..

jaha nehe. mina damer och herrar. eller, bara damer?
tänkte på en sak också. skulle vara kul och veta vem som läser min blogg egenltigen.
så - Vem är du? :)


KOMMENTARER
Postat av: Odehn

Behöver jag någon närmare presentation? ;)



Är du intresserad av att fixa till en design åt mig eller har du fullt upp på den fronten? :)

2009-10-05 @ 06:26:21
URL: http://odehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback