första natten avklarad

2009-06-15 @ 18:47:32
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (1)
jaha då har man jobbat en natt då :)
det var faktiskt helt Ok. fick jävla ont i fötterna, men jag ska prova mina ilägg ikväll.
hoppas det blir bättre..
trodde även att jag skulle vara tröttare men det var jag inte. första natten är ju värst säger alla. men det gick bra.

vaknade vid två sen åkte vi in till stan och handlade lite. bl.a. en soda stream som var på rea :D
Nu ska vi äta lite , sen jobba igen!

ha det bra

PUSSHEJ

KOMMENTARER
Postat av: Odehn

Klart att du inte var trött. Packen är inget slitsamt. :P Pröva blockningen. ;)

2009-06-15 @ 20:36:27
URL: http://odehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback