Dessa rubriker alltså

2010-11-16 @ 11:45:42
Kategori Smink/Hår/Skönhet  //  Kommentarer (0)
Måste man skriva rubrik hela tiden? Ingen fantasi ju.
inget jobb idag heller som det ser ut nu.

var iallafall duktig idag och tog en promenad innan frukost. läste i en tidning också att kaffe ökar förbränningen. så jag tog en kopp kaffe och ett glas vatten innan jag gick min runda :) brukar även ha i äppelcidervinäger i vattnet. bara pyttelite för det är så äckligt. men det är bra mot, typ allt! Läs här t.ex.
nu måste jag vara duktig.. dom där extra kilona ska bara bort bort bort. så äre :P


får se vad dagen har att erbjuda. ska iallafall in till stan idag, eller  om det blir imon. för att hämta ut ett paket från tradera :D
woho. vann en palett från märket MAC för bara 40 kr. tradera är kuuuuul :D
hoppas den är bra. MAC ska ju vara ett bra märke. och man kan inte ha för många ögonskuggor. love



PUSS

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback