Just a dream

2010-11-24 @ 13:23:14
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
ledig idag! skönt.
mamma skulle egentligen ha kommit hit idag o hjälpa mig julpynta lite o mysa. Men det var visst julfest med jobbet eller nåt så det får bli en annan dag.
så jag vet inte vad jag ska hitta på. om jag ska börja lite smått o pynta, byta gardiner kanske.
har ni börjat julpynta än ?

mycket snö har vi fått också. bara sen igårkväll. vitt överallt ute :) Mys
hoppas det håller i sig iallafall till julafton, sen kan den försvinna. sen vill jag ha sommar
fast får vänta några månader :( :P

Kanske blir växjö imon. hoppas på det iallafall. Stan och sen Ö&B :D
hitta lite julklappar eventuellt. vet inte vad jag ska köpa till folk, har världens sämsta fantasi alltså .. samma visa varje år. födelsedagar också. haha



Nu ska jag göra mig en kopp jul-te :)
PUSS

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback