fortf. fredag

2011-03-25 @ 17:01:08
Kategori Shopping/tips  //  Kommentarer (0)
hemma från stan o allt! det var mycket ärenden att komma ihåg men jag tror vi fick med allt haha.
hämtade ut två paket :D wiihu. det ena från eleven.se och ett från H&M.



Underbar ananas-parfym! hårserum, värmeskydd och ett silverschampoo! + en goodiebag med prover





H&M. härlig mintgrön bikini :D



så hann jag shoppa lite också:
Byxor o tröja från Kappahl och lite underkläder från lindex.
Brukar väldigt sällan hitta grejer på kappahl men dessa saker gillade jag!




ska slinga mitt hår ikväll med, i min ensamhet. ska bli blondieblondie.
hoppas det blir bra, ska prova mitt nya silverschampoo också!

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback