jag lovar och jag svär

2012-12-04 @ 18:05:35
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (1)
Idag minsann, gjorde jag nåt som jag inte trodde att jag kunde. Gick runt på stan och lämnade in massa jobbansökningar. Har alltid tyckt det vart jobbigt att t.ex. prata inför klassen och ringa okända människor. Är väldigt blyg av mig. men just nu känner jag mig stolt! "Stolt som tuppen" :D
Håller tummarna att nån hör av sig om att det finns ett ledigt jobb till lilla mig!
 
Igår helgen tog vi tag i julens bestyr. gjorde lite julgodis (Skumtomtefudge, knäck och apelsinchokladtryffel) samt beställde julklappar. En liten bit påväg iaf! 
 
 

KOMMENTARER
Postat av: B R O W N S U G A R

Duktigt! :)

Svar: hehe tack =)
emmelius.blogg.se

2012-12-06 @ 21:58:44
URL: http://www.brownsugar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback