17 Dec

2008-12-17 @ 17:35:12
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
En vecka kvar till julafton :) Mysigt.


Sitter just nu hemma hos mamma och resten av familjen. Älskling är inte hemma så jag tänkte att jag lika gärna kunde hälsa på mamma. har gjort godis till julen. Mums, lär gå upp minst 5 kg till innan julen är slut haha :D inte bra inte bra.

På fredag blir det Kalmar, köpa de sista julklapparna. Det är så svårt att veta vad man ska köpa. det är det negativa med alltihop för jag har världens sämsta fantasi :P Har alltid haft kommer alltid ha.

Sitter här och undrar om det är någon som läser min lilla blogg? :P eller sitter jag här och skriver i onödan?
Lämna ett litet avtryc då :P


PUSS

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback