jahoja

2009-04-21 @ 22:59:35
Kategori Smink/Hår/Skönhet  //  Kommentarer (2)
Godkväll kära sverige.
gjorde nyss en liten design till Isabelle :)
och nu är jag sugen på att göra en ny till mig själv. men fantasin är inte den bästa !


Hair on fire, hair on fire, burning burning with desire. :D
Jaha orange är man i huvet just nu haha. Efter ett x antal blekningar och inpackningar så har jag gett upp med att bleka.
det är inte jätteljust men det kommer endå att synas om jag färgar det röt nu.
men tänkte vänta lite, låta håret vila innan jag skadar det ännu mer :D


















och ja det är lite fläckigt och slingit. men det får mer  liv då :D
får se om jag trivs! wiie



SÅ godnatt
PUSSHEJ

KOMMENTARER
Postat av: linn

Sv; Ooh, då måste man nästan dit & kika :)

2009-04-22 @ 10:03:41
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Lovisa

bra blogg höru :) nu blev jag sugen på o fråga om du kunde fixa en design till mig med . om du har lust och tid så kan du adda min msn och höra av dig:) loviisa[email protected]

2009-04-25 @ 18:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback