Morning

2009-04-26 @ 11:49:45
Kategori Bilder  //  Kommentarer (1)
Good mornings allihopa denna soliga söndag.
det är verkligen sommarväder idag. inte ens vinden är kall utan jättevarm. det är så det ska va :D
igår satt man ute och solade. fick lite färg, och för att inte glömma min snygga bränna på låren. hade glömt att dra upp byxorna ända upp så nu är halva låren bruna haha :D

igår grillade vi lite och det var gott som vanligt.

vi tog en jätteliten köttbit :D haha


och i morse, det första man blir är ihjälskrämd. helt plötsligt hör vi något ljud. det låter typ som att blåser så ini nordens så att hela taket lossnar. i 2 sekunder sen slutar det. katterna fick rycket och flög åt varsitt håll och jag som höll på att fylla vattenskålen slängde iväg den :P det lät skithögt.
sen gårjag ut och kollar. på baksidan ser jag detta:

en takpanna,platta (?) har allså lossnat på ngt jävla vänster. och precis där den hamnade så brukade stefans bil stå.
men som han flyttade häromdagen för att tvätta... Tur i oturen? :/
får se om grannen har någon takplatta som han sa att han hade :P haha.
vilket äventyr.

iallafalll !
nu ska jag inte sitta här mer. ska äte frukost ute i soooolen.

tänkte bara slänga in två bider på mitt röööda hår.
fast det är halvfärdigt. behövde visst en burk med färg till haha. får åka in sen idag.


Nå? det är lite fläckigt som sagt men  - Behålla eller färga över med nånrödbrun färg?



soltajm
PUSSHEJ

KOMMENTARER
Postat av: bella

oh tack så mycket, det skulle vara jätte snällt :)

ska jag skicka ett mail så att du vet ungefär hur jag vill ha den eller hur ska vi göra? :)

2009-04-26 @ 17:06:05
URL: http://lifebybella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback