redhead

2009-04-19 @ 19:36:20
Kategori Smink/Hår/Skönhet  //  Kommentarer (0)
hej och hallå
sitter här med blekning i håret för tredje gången :P
har bestämt mig. jag ska bli rödhårig! får väl se om jag trivs i det annars får man väl slänga i en brun färg.
det ser väldigt fläckigt ut nu men får väl slänga i en blekning till efter detta på de mörkaste ställena haha
är så jävla svårt när man har svart hår har jag märkt. det blir ingen skillnad allsmed blekningen som det blev förr när jag var brunnet. men det är väl mer pigment i det svarta antar jag..
jag experimenterar lite. och hoppas det blir bra =)
bilder kommer ofc !


och fryser som en jävla .... gör jag också. mina fingrar är helt stela. längtar tills jag får duscha av mig geggan i håret :D
Mmm varmvatten :D haha .

nähe ska kolla klart på LA Ink sen ut och duscha.

PUSSHEJ

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback