sommaren är på väg tillbaka

2009-08-03 @ 17:30:09
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
jaha då har man jobbat första natten efter semestern då..
fyfan va segt det är att ställa om sig. var skittrött och allting gick så sakta.
men jag vänjer mig, igen. haha

i lördags var det hääärligt väder sommaren är på väg tillbaka.. solade och hade det gutt. sen  hängde jag med johan och co. ut. träffade massa gamla kompisar jag inte snackat mer på år ch dag. och träffade även nytt folk som jag hoppas fortsätta ha kontakt med :D det var hur roligt som helst !
igår när jag vaknade mådde jag inte s¨å bra men det är sånt man fårta haha. hade inga tabletter hemma så fick vänta ut huvudvärken, inte så kul :P så det vart soffan+popcorn tils jag mådde bättre. sen var jag ju tvungen att jobba :P

i augusti kommer det säger tidiningen. medelhavsvärmen.. man får väl hoppas på det iallafall . annars har d et varit en skitsommar. håll med!

johan och stefan är ute och arbetar. de håller på att stapla ved. duktiga pojkar hehe :D
hej hopp

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback