2 feb

2009-02-02 @ 22:06:21
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (1)
Måndag idag
 vart i mönsterås tills idag och mamma körde hem mig .
vi tog en tripp i stan medans vi ändå var där.
hittade lite underkläder, en kjol som mamma vill låna också :D och en rosa sjal till sommaren. me like

usch det är ett hus som är på vägen hit som har brunnit, typ innan jul. det var ett jättestort hål i taket som man såg, vet dock inte hur det såg ut inne men det måste ha varit en stor brand. Nu håller dom på att riva det, alting. bara tjoff borta.
fyfan va hemskt alltså. hela sitt hus borta. alla saker, alla fotografier, alla dyra möbler osv. alla minnen. usch ja. stackars människor som bodde där :/

ja, det var väl ungefär vad jag hade att berätta idag!
Är det något du vill veta så fråga på. blir glad av kommentarer, det piggar upp min dag, sålänge de är positiva såklart :)


PUSSHEJ

KOMMENTARER
Postat av: julia

hej, du jag han aldrig in på msn i dag :(

men jag ska försöka komma in i morgon :)

jag ha ändrat heddern :P bara för att pröva :P hehe

2009-02-04 @ 00:10:13
URL: http://emmajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback