Dessa jävla telefonförsäljare...

2009-02-04 @ 13:00:29
Kategori Bloggdesigner  //  Kommentarer (1)
Onsdag idag. Älsklingen har massa möten på jobbet så jag blir ensam mycket idag :/ inte så kul . Då  får man hitta på något för att roa sig själv..


Gillar min nya rosa sjal (A)







Fixade min blogg igår. vad tycks ? Inget särskilt, eftersom jag har NOLL fantasi :D

häromdan så fixade jag även Julias blogg. och såhär såg den ut innan hon ändrade den :P





Och på tal om telefonförsäljare. fy på dom . haha de har inget liv.
det var nån som ringde, först sökte han stefan men eftersom han sov så fick jag prata.
han babblade på om deras produkter och jag sa Nej tack flera gånger. han fortsatte.
"Men är det säkert att du inte  ska testa" "du kan väl ge det en chans"
 NEJ TACK jag ville inte ha. så höll det på ett tag innan han gav sig till slut.
Haha :D



PUSSHEJ

KOMMENTARER
Postat av: julia

Den är så fin :)

men vill börja lära mig hur man kan göra dom. derför jag ha ändrat :P hehehe inget dum eller något den är jätte fin :)

ja de är ju de jag ska ju fara till vhilemina nu i morgon bitti. o senare i kväll så ska jag packa o allt :( så jag kan fan inte i kväll :( men på måndag är jag ju hemma. så om du är inne då kan vi ju mixtra om ;) hehehe kram på rig

2009-02-04 @ 13:28:40
URL: http://emmajulia.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback