23 Jan

2009-01-23 @ 16:49:28
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
Oj oj idag har vi storstädat älskling och jag, Dammsugat, moppat, dammat, plockat och tvättat :D
Så nu är det fint här ! ett tag iallfall..!
Nyklippt är jag också, skönt. Ingen bild dock men jag ser ut som vanligt, bara lite kortare. No big deal :P

Katthemmet ringde, och det finns tid nästa vecka för kastrering. De små kissarna ska bli kastrerade, äntligen. Så de kan få vara utomhus. Dexter är helt till sig för han vill ut. står cid ytterdörren och skriker hela tiden. och för att inte tala om kissandet överallt.. könsmogen? Ja :P Ossie är jättelugn, har inte kissat nånstans där han inte får, han ligger mest och sover om dagarna :D

fredag idag, helg. alltid lika skönt.



Funderar på om jag ska göra en ny bloggdesign till mig själv, men har slut på fantasi för tillfället.. någon idé ?







tack för mig

PUSSHEJ

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback