:)

2009-06-05 @ 12:36:07
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
hejhopp folket

kallt som fan är det idag. blåste in skitkallt på sovrummet så jag gick upp istället :P
blir  till att ringa HotellEtt idag. det var en månad sen jag var där och de har fortfarande inte ringt
så då får välla jag ta och ringa ... hatar att ringa :P men men..

fredag idag, alltid lika skönt
åker till Mönsterås imorgon för kalas :) Både pappsen fyller år och så ska vi fira min dagmamma som jag hade när jag var liten. hoppas det blir kul, en liten överaskingsfest :) 
sen på söndag ska vi ju rösta ..


det var morgonens update. får väl se om jag återkommer senare :D
Annars, ha en bra dag och en bra helg.

PUSSHEJ

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback