Glad Emmelie

2009-06-09 @ 18:54:47
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
Wiiiie :D
Snart kommer det att ringa en till mig och berätta att jag fått jobb på Saft :D
Det  var en som ringde till Stefan först och berättade. hehe
så jäkla gutt alltså. nu behöver jag inte bekymra mig för något

och idag fick jag även tag på den jag  sökte på HotellEtt.
jag fick inget schema, för  de visst inte hur mkt jobb som behövdes för de hade nyligen fått in en ny kock.
såå att de ringer endast när de är för lite folk. och det känns ju inte säkert.. man vet ju inte alls hur mkt jobb det blir och hon kunde inte säga något alls..
Så. nu har jag två jobb :P haha tänka sig.

 Nu kan jag andas ut !
 Ha en bra kväll



PUSSHEJ

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback