Måndag

2009-06-29 @ 16:44:52
Kategori Shopping/tips  //  Kommentarer (1)
oj här har man inte varit på ett tag!

har haft fullt upp i helgen. vart på Ullared! har bara vart där 2 ggr men det är fruktansvärt kul! :D eller hur
hittade massa kul och bra&ha grejer. handlade för 2500 ungefär..
hittade inte så mkt kläder som föll mig i smaken medans stefan hittade hur mkt som helst :P det finns snyggare killkläder än tjejkläder tycker jag.. Hittade även massa fina grejer till vardagsrummet; tavlor, ljus, duk, blommor, krukor/vasar m.m. och en beige lurv-matta till hallen. nice huh?

Stökigt blir det ! :P



Och varmt är det. fick ta en siesta från solen nu ett tag och gå in..
har ont i mina fötter idag, stenhårda är dom och typ värker.. inte kul att åka till jobbet då inte.
men måste man så måste man :P




Nhe nu ska jag ta och hitta ngt att äta!
Ha en bra och varm dag..

PUSSHEJ

KOMMENTARER
Postat av: Odehn

Det var inte lite saker. :D

2009-06-30 @ 06:25:51
URL: http://odehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback