tisdag kväll

2009-03-03 @ 22:40:09
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (1)
desperate housewifes var ju på tv idag :D jipiijey! det visste jag inte förens det började.
det är nog lätt den bästa serien som gjorts haha. eller vad säger du linnea ? ;)

nu sitter man här då.. ska snart lägga mig och kolla lite gilmore girls i sängen. ska in till stan imon med linnea och mysa lite :) blir til att ta bussen vid halv ett. det är så segt med busstider här ute alltså. en vid 9 på morgonen sen en vid halv ett sen en på eftermiddagen och en på kvällen . typ :P skitsegt. tur att man inte åker buss så ofta då
än så länge iallafall. blä
får väl se hur det blir i sommar, med jobb och det.. men men ! det tar vi när det kommer .


godnatt everyone


PUSSHEJ

KOMMENTARER
Postat av: linnea

Lätt att de är den bästa serien, ååhh! jag började nästan gråta när Lynette gick tillbaka in när han misshandlade henne. Tyckte det var så himla bra, när hon egentligen hatar henne! Vill köpa hela serien, men på ett sätt vill jag nog vänta tills jag vet att det slutar, för då får man ju kankse en fin box till allt;)

2009-03-05 @ 22:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback