tisdag

2009-03-03 @ 12:18:22
Kategori Bloggdesigner  //  Kommentarer (0)
kom nyss in från en halvtimmes promenad. det var kallt, men nu är jag inne i värmen, gjorde lite armhävningar sen var det tråkigt, så nu sitter jag här ! as usual :P
måste ta tag i detta nu men det är så jävla tråkigt att gå ut och gå. SÄRSKILT när det är tö och snö ute så jag blir blöt om fötterna. ocht tappar känslen på örsnibbarna :P


igårkväll satt man och pillade lite på en design till MALIN , blev nöjd faktiskt. den är enkel men snygg!

tisdag, idag är det bygglov på tv. Emmelie loves inredningsprogram ! Design: Simon och Tomas på måndagar, bygglov på tisdagar, Arga snickaren på onsdagar :D och nu har det börjat ngt nytt på 3an. top design. typ som project runway fast de inreder och bygger rum :D Me like a lot

iallafall. ha skickat iväg en ansökan om sommarjobb idag, hoppas på svar.
varför är alla så jävla dåliga på att svara? har skickat iäg massor med ansökningar och inte en enda har svarat
frustrerande är vad det är - om de inte vill ha mig så Svara iallafall med ett Nej tack ! är  det så svårt.
nej de läser väl inte ens mina brev. tss


Oj kanske ett av mina längsta inlägg. and who cares ? :D
näe nu ska jag inte vara sån. kanske är ngn stackare som är inne och läser, har faktiskt ingen aning eftersom ingen kommenterar haha.



PUSSHEJ

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback