Blues 09

2009-05-26 @ 11:50:50
Kategori Festligheter  //  Kommentarer (4)
godmorgon igen.
eller ja. klockan var nog för mkt för att säga godmorgon. har ju vart vaken sen kl 10.
tänkte lägga upp lite bilder från helgen. skitrolig helg vare iallafall. tack alla som var med :)




Dag 1
Hemma hos mamma o pappa först. sen bar det av till en hemmafest.
på kvällen blev det hvitan. både linnea och jag hade huvudvärk som hette duga så det blev inte jättemycket dans.



Dag 2
Satt i kyrkparken som alla andra gör på bluesen., åt gott och drack gott.
sen bar det av till hvitan på kvällen. Dansade hela natten lång :D kul kul





det blir nog till att sola idag. Sommarväder som fan ute.
gutt gutt


PUSSHEJ

KOMMENTARER
Postat av: lisette

Hejsan :) har precis börjat med en outlet där jag säljer lite kläder som tyvärr inte har kommit till någon användning för mig :) väldigt bra priser, och mycket mellan himmel och jord att köpa..



Ta gärna en titt och skriv tillbaka här om du är intresserad av att köpa något? :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet/



kram lisette

2009-05-27 @ 10:09:07
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: linnea

Tack för en rolig helg. Midsommar nästa då;) wohoooo! då jävlar ska vi supe å ha oss! hahah

2009-05-27 @ 13:34:55
Postat av: sannie

trevlans! :)

2009-05-27 @ 16:39:41
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Foki

svar: tack så jättemkt för den fina komplimangen! :) du gör mig så himla glad ^^



hehe jag brukar träna yoga för att hålla mig i form, men egentligen behöver jag inte :) jag har ärvt den asiatiska smala kroppen ^^



Tack för att du läser min blogg!

Kramar =)

2009-05-28 @ 20:18:35
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback