födelsedagsbarn

2009-05-04 @ 22:18:50
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
Grattis på födelsedagen min älskling, som fyller 23 idag :)
hoppas du hade en bra dag.
Fick iallafall bra saker till huset :) som vi båda kan använda haha.

inge bra väder idag. molnigt och några regndroppar. solen tittar väl fram om vartannat men det var ingen värme ute.

arbetsförmedlingen idag. tog 5 minuter sen var man klar. segt... :P jävla bussar går ju inte när man vill.
så johan (som ändå skulle hem till oss på kalas) fick häma mig i stan . annars hade jag fått vänta åpå buss en och en halv timme :P inte så kul.

nervös inför torsdag men hoppas att det kommer gå bra.  heja mig :)

Project runway är på i bakgrunden. inte så mkt annat på tv idag. så det blir nog säng tidigt idag. är seg efter dagens alla äventyr haha.

PUSSHEJ

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback