Oh nice

2009-05-30 @ 18:08:51
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
jaha kom precis hem från stan, från marknaden. Darin var skitbra som vanligt m inget snack om saken.
men annat var ådå StarPilots.
Haha. De hade singback, och Johan becker var inte med. Det var falsksång och de sjöng inte  i samma takt. och de enda de gjorde var att dansa.
det var inte det bästa precis men.. :P haha jaja




(Dåliga bilder men kameran hade väl inte lust, dumma sol :P)



fyfan gutt väder de är idag. trodde jag hade bränt mig på armarna men nu är jag visst bara brun :D haha
jag som endå smörjde in mig innan vi åkte.

Johan följde med hem igen och vi ska grilla lite. Åh är hungrig :P
men måste vänta på att min laxfile ska tina ...

Darin - Runaway



PUSSHEJ

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback