solig onsdag

2009-05-13 @ 14:13:05
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
oj min blogg dog visst ett par dagar :P  glömmer bort den ibland .
men mne.. allting är som vanligt här hos oss.
Älskling jobbar och jag väntar på att de ska ringa från Hotell Ett och säga mitt schema. hoppas jag får jobba mkt så jag får ihop lite pengar till sommaren.

På lördag ska vi till kolmården med familjen :) ska bli mysigt faktiskt. det var nån gratis bussresa det är därför vi ska åka.
annars kanske vi inte hade åkt :P Men det är faktiskt fint där. har vart där ett par gånger när jag var liten.
söta djur =) hehe

idag äre sol ja, men  blåsigt som fan så det går inte att sitta ute då fryser jag ihjäl :P
vart tog det härlgia sommarvädret vägen egentligen ?

Nåja. den kommer nog snart tillbaka :D
Ha en bra dag


PUSSHEJ

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback