valborg

2009-05-01 @ 13:38:25
Kategori Festligheter  //  Kommentarer (1)
jaha valborg igår då. det var svinkallt ute men vi hann iallafall äta klart innan vi frös ihjäl haha :P blåsigt och jävligt.
så vi gick in istället, snackade, spelade lite kort och så =) det var trevligt . danke schön





Me like being redhead :D
och så fick jag chansen att prova mina nya ögonskuggor ordentligt. tog den limegrön och turkosa. Somrigt :D
och jag bara älskar min julklapp från älsklingen.
Visst är den bra?




Blir till att ta det lugnt idag. det är inte jättevarmt ute idag heller. solen kan lura en att det är varmt men så blåser det isbitar ändå :P


thats all for now.
PUSSHEJ

KOMMENTARER
Postat av: Odehn

Haha, blåser isbitar. :D

2009-05-01 @ 16:10:29
URL: http://odehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback