tresemmé

2009-11-29 @ 10:40:54
Kategori Smink/Hår/Skönhet  //  Kommentarer (1)
wihu fick nya Tresemmé av älsklingen :)
Volym!



har testat dom 1 gång bara, har inte sett någon skillnad än.
men jag hoppas det kommer synas!


sittr här med min frukost. älsklingen sover länge idag för han ska jobba..
första advent idag, redan . Julpyntade lite igår, men inte fullt ut..
blir mer sen framåt julen :D alla tomtar och sånt

Puffi ligger här bredvid på bordet och tvättar sig. hon luktar skog och blött gräs :P mums

nä nu ska jag väl ta och äta klart! ha en trevlig första advent!

KOMMENTARER
Postat av: Karin

Jag har testat för färgat hår och ja tyckte dom var jättebra. Speciellt för det priset :]

2009-12-05 @ 13:27:40
URL: http://ksliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback