Home in mönsterås

2009-10-16 @ 14:04:03
Kategori Smink/Hår/Skönhet  //  Kommentarer (0)
sitter hemma hos mamma&pappa.
blir party imon :) först m-ås sen oskarshamn.

idag har jag faktiskt varit så duktig att jag städat åt mamma :D
dammsugat, plockat och diskat. tummen upp för mig.
vaknade kl 8 i morse och visste inte vad jag skulle hitta på haha.


blir idol ikväll, med linnea och johan. mys!



har ju inga bilder på denna data, men får bjuda på en från i somras :)
Redhead - det är jag inte längre. är brunett nu faktiskt.
vill få det ännu ljusare faktiskt, a la Jennifer Aniston !

Det var allt för idag! blogg.se är segt igen, så det är inget roligt att vara här just nu.
fy på dom

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback