Little Bit Crazy

2009-09-24 @ 08:29:58
Kategori Bloggdesigner  //  Kommentarer (1)


Tjusig tröja va? :)

jaha då var man redan färdig, en timme innan bussen går. duktig va.
och då har endå hunnit duscha, torka håret, klä på mig, äta frukost och smink mig.
jag kunde lika gärna gå upp samma tid som jag brukar, fast nu gick jag upp en halvtimme tidigare..
jaja det är bra att vara efterklok. eller hur? :D


Jaha sen kommer mamma och hämtar mig och vi åker till Mönsterås.
ska sova hos Linneagull på lördag. så jag kommer väl hem på söndag.

nu ska jag packa klart lite!
morn morn


---
Föresten igår satt jag och hjälpte söta Jessica med en design :)
Här hittar ni hennes blogg.

KOMMENTARER
Postat av: jessica

hejsan, har sett dina designer och är intresserad av att få hjälp med min blogg av dej för jag tycker du är otroligt duktig! Skulle du kunna hjälpa mig? (: Hör av dej; 0767131823!

2009-09-25 @ 20:28:34
URL: http://jjessicafridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback