Design till sarah

2010-02-17 @ 17:45:47
Kategori Bloggdesigner  //  Kommentarer (1)
gjorde en snabb enkel header till Sarah igårkväll.
hon blev glad iallafall och det är det som räknas! :)

idag ska älskling och jag laga chili con carne och ris MUMS!
sen blir det slapp framför teven. fast det inte är ngt på den. brukar kolla på halv åtta hos mig, sen roomservice men det är tydligen inte idag.. dom är i Kalmar och lagar mat i halv åtta hos mig, lite kul :P


fyfn vad jag är kall om händerna. blir alltid det när jag sitter vid datorn.
någon som har ngt tips till mig vad jag kan göra? :D
kanske får ha på mig vantar haha.

nu ska jag kila mina vänner.
snart dags att laga mat
Ciao!

KOMMENTARER
Postat av: Sara ~ Candis

SV. :D vilket sammanträffande. Jaa han verkar gilla det och de ser ju faktiskt väldigt gott ut :) är säkert bara någon vanlig kolagodis, men just saltvatten, verkar wierd.

2010-02-17 @ 18:43:33
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback