welcome back

2010-01-21 @ 11:19:18
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (1)
oj här har jag inte varit på ett tag.
har varit hemma i mönsterås.  var hos tandläkaren i tisdags i mönsterås så jag stannade kvar hemma sen.
skulle laga ett hål. Usch och fy. men det var itne så farligt som jag trodde.. fast jag fick ett sår i mungipan för
jag var tvungen att gapa så länge :P
så nu är jag hemma igen, hos min älskling. drömde en mardröm precis innan jag vaknade. men som tur var hade
stefan kommit hem hehe.
hatar mardrömmar.

har precis anmält mig till att göra höskoleprovet också..
så kanske jag får en större chans att komma in på programmet jag vill gå..
sågon som har gjort provet ?


torsdag idag. långhelg. stefan hade kort vecka.
harry-potter maraton blir det i helgen iallafall! har köpt alla filmerna i blu-ray.

och så ska jag slinga mitt hår en gång till. och så ska vi måla fler gånger på övervåningen.
fullt upp med andra ord. som varje helg..
men ska man bli klar så får man ligga i!

ha en bra torsdag :)

KOMMENTARER
Postat av: Sara - En dalkulla i Österrike

SV. Men åhhh hur söt är inte du da??? <3 tack så hemskt mycket, gud vad glad jag blir hihi. Du gjorde precis min dag. Sköt om dig. Kramar i massor

2010-01-21 @ 12:46:44
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback