OTH

2010-03-10 @ 22:10:37
Kategori Shopping/tips  //  Kommentarer (1)
har börjat kollat på One three hill, fick låna några säsonger av lillebrors flickvän.
har kommit till tredje säsongen nu. man fastnar alltså
det är skitbra och spännande. och idag började jag storböla. bokstavligt talat.
har aldrig gjort det till en film eller serir förut. helt sjukt :P var helt inne i scenen.
stefan bara skrattade åt mig :P
och alla som har sett eller ser serien håller nog med mig om att Dan Scott är dum i huvudet.

usch kan knappt andas med näsan .det är jobbigt att andas bara med en näsborre.
får andas med öppen mun haha


har beställt lite vårgrejer från halens :)
me like.


ska inte ha den där spetsgrejen så som hon har :P NEVER haha.
men tänkte den är fin och ha ett linne under sen till hög kjol eller shorts :)


nu ska jag kolla på gilmore girls avsnitt och sova!
godnatti

KOMMENTARER
Postat av: Odehn

Du kan ge Stefan i uppdrag att tanka alla avsnitt ifrån mig. ;)

2010-03-15 @ 19:00:16
URL: http://odehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback