make-up

2010-05-19 @ 18:02:43
Kategori Smink/Hår/Skönhet  //  Kommentarer (2)
tänkte lägga upp lite bilder på sminkningar jag gjort..
är dålig på att fota på så jag har klippt ut från vanliga bilder :
ska försöka fota bättre så man ser färgerna, om det är något som mina kära läsare är intresserade av? :D



linneas ögonfransar ser lite roliga ut men det är bara för hon gör nån grimas på bilden egentligen, och liksom kniper ihop med ögonen :P men det var de bästa bilderna jag hade så man ser sminket ordentligt. haha

KOMMENTARER
Postat av: Rebecca Andersson

hejsan mitt namn är rebecca! jag vill jätte gärna att du gör om min blogg :) skulle verkligen bli jätte glad :)du kan ju smsa mig :D



0734305677



MvH Rebecca

2010-05-19 @ 19:55:20
URL: http://rebeccaanderssoncc.blogg.se/
Postat av: linnea

tjusigt;)

2010-05-20 @ 16:39:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback