Attjo prosit

2010-11-15 @ 22:21:28
Kategori Allmänt  //  Kommentarer (0)
haha alltså idag har jag nyst jag vet inte hur många gånger. har aldrig gjort det förut. måste vara rätt så förkyld då :P det är så gutt att nysa! håller ni inte med mig?

det blev inget jobb idag. får se hur det blir imon. det som är jobbigt med vikarie är att inte veta om man ska jobba eller inte. så jag vet ju inte när jag ska gå upp på morgonen :/
ska man gå upp tidigt IFALL någon ringer? Eller ska man bara sova som vanligt och ha ljud på telefonen ifall någon ringer? tell me.

idag har det hänt lite grejer, mer än vanligt iallafall. mamma kom på besök, jag gick en promenad, försökte få ner Sigge från taket, men han hoppade ner själv - knäppis :P vi lagade mat, grannen kom förbi och gav oss en stor hylla - bra förvaring till uthuset där vi förvarar allt skit :P haha .

kollar på kvinnors hemliga liv, här uppe i sängen. ska försöka somna tidigt så man kan komma upp fall nån ringer och jag behöver jobba :P


Jag är trött på att behöva dra i trådarna. Känner mig tjatig, men vad ska man göra när folk inte svarar - eller frågar mig nåt -eller kontaktar mig över huvud taget. Är det så jobbig ? eller är det jag som är problemet ? bara undrar ...

Godnatt allesammans :)
PUSS

KOMMENTARER

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:





Trackback